Calamiteit

Heeft u onverhoopt te maken met een echte calamiteit (brand, gesprongen waterleiding, etc) dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, ons noodnummer bellen. U wordt direct te woord gestaan en geholpen. Ons telefonisch noodnummer is 010 – 3132799.

Wonen

Heeft u vragen en/of opmerkingen met betrekking tot het huren van een woning, uw huurcontract of het verlaten van uw gehuurde woning? Of heeft u onverhoopt te maken met een (technische) storing in uw huurwoning? U kunt contact opnemen met onze afdeling Wonen. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 010 – 3132790 optie 3 of u kunt e-mailen naar wonen@ally.nl.

Bedrijfsmatig Onroerend Goed

Heeft u vragen over het huren van een bedrijfsruimte ( een winkel, een kantoorruimte of anderszins ), de rechten en plichten van uw huurovereenkomst of het opzeggen van deze overeenkomst en het opleveren van uw bedrijfsruimte? Of heeft u onverhoopt te maken met een (technische) storing in uw bedrijfsruimte? U kunt u zich wenden tot de afdeling Bedrijfsmatig Onroerend Goed. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 010 – 3132790 optie 4 of u kunt e-mailen naar bog@ally.nl.

Administratie

Heeft u vragen over uw huurfactuur, aanmaningen, servicekosten of betaling van waarborgsommen etc.? U kunt zich wenden tot onze afdeling Administratie. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 010 – 3132790 optie 2 of u kunt e-mailen naar administratie@ally.nl.

Overige zaken

Heeft u vragen en/of opmerkingen over andere onderwerpen? Stuur een e-mail naar algemeen@ally.nl of bel 010 – 3132790 optie 5.