Wij zoeken: Service & Support Medewerker

Wij zoeken: Service & Support Medewerker (M/V)

Als Service & Support Medewerker ben je het eerste aanspreek punt van huurders, servicepartijen en andere relaties uit de door ons beheerde vastgoedportefeuille. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van ondersteunende commerciële, technische en administratieve werkzaamheden voor de afdeling Wonen. Je bent proactief en staat stevig in je schoenen en je hebt het vermogen structuur aan te brengen in de wijze waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd. Naast je commercieel, technisch en administratief gevoel ben je in staat voor een goede vastlegging zorg te dragen. Je bent in staat helder en tactvol te communiceren in woord en geschrift met diverse stakeholders zoals huurders, collega’s en externe (service)partijen zoals bijvoorbeeld makelaars en aannemers.

Daarnaast zien we graag het volgende in je terug:


Profiel:

  • HBO werk of denkniveau met affiniteit voor vastgoed en interesse in techniek.
  • Relevante werkervaring heeft een voorkeur maar is geen must.
  • Administratief goed onderlegd.
  • Teamplayer, maar ook in staat om zelfstandig te werken.
  • Goede communicatieve vaardigheden en bent klantgericht.
  • Je weet van aanpakken, accuraat en behoudt het overzicht in een drukke en afwisselende functie.
  • Nieuwsgierig & assertief.
  • Goede kennis van Microsoft Office.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio Rotterdam.
  • Fulltime beschikbaar.

Werkzaamheden:

  • Het aannemen van inkomende telefoontjes en de zelfstandige verwerking of afwikkeling hiervan (servicedesk).
  • Het aanspreekpunt zijn voor huurders zowel mondeling, persoonlijk als schriftelijk.
  • Het aannemen, uitzetten, opvolgen en managen van technische storingen en onderhoudsgebreken en het bewaken van de voortgang.
  • Het aanvragen van offertes.
  • Het beheren van diverse e-mailboxen.
  • Het verzorgen van de correspondentie, rapporten, overzichten, etc. voor onze asset manager en technisch manager en het archiveren hiervan in de diverse systemen.
  • Je hebt een nauwe samenwerking met de technisch- en assetmanager, waarvoor je ondersteunende werkzaamheden zal uitvoeren.
  • Het vastleggen, bijhouden, opvolgen van ( dreigende ) huurcommissiezaken.
  • Het beheren van de sleutelkast en bewaken sleutelprocedure.
  • Het aanvragen/beoordelen en het opstellen/verwerken van onderhoudscontracten.
  • Het onderhouden van de website Ally.nl v.w.b. de leegstand.

Over Ally Property B.V.:

Ally Property B.V. is een ondernemende vastgoedbeheerder in de regio Rotterdam. Wij richten ons op de verhuur en het onderhoud van de woningen, bedrijfspanden, kantoren en winkels in ons beheer. Wij zijn betrokken bij het vastgoed en hebben een Rotterdamse hands-on mentaliteit die diep in ons DNA geworteld zit: eerlijkheid, adequaat, daadkrachtig en ruime kennis van zaken zijn eigenschappen die onze werkwijze kenmerken.

Dit bieden wij:

  • Een goed salaris met 8% vakantiegeld.
  • 25 verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Ruimte voor eigen inbreng en initiatieven.
  • Een hecht team met ervaren collega’s waar je veel van kunt leren.

Contactinformatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Niels Schuring via telefoonnummer 010-3132790 of via niels@ally.nl